Fundusze Europejskie
Strona główna/Aktualności/# Budzącej się szkoły „Czas na nieprasowane - kampania (..)

# Budzącej się szkoły „Czas na nieprasowane - kampania reklamowa na trudną zimę, czyli lekcje z sensem”

3 Października 2022

Na lekcjach wos-u wybrane klasy miały nie lada zadanie. Stworzyć reklamę. Jak mówi nauczycielka Katarzyna Kaczmarek: "staram się, by na moich lekcjach uczniowie wykorzystywali z jednej strony naturalną u dzieci potrzebę kreatywności, twórczych działań i myślenia, z drugiej zaś potrzebę sprawczości oraz osadzenia zdobywanej przez nich wiedzy i umiejętności w ich codziennym życiu. W związku z tym realizowałam pomysł na lekcję # Budzącej się szkoły „Czas na nieprasowane - kampania reklamowa na trudną zimę, czyli lekcje z sensem”.

Uczniowie mieli stworzyć reklamy lub całą kampanię reklamową, których celem było przekonanie Polaków do chodzenia w niewyprasowanej odzieży.

Był to projekt, podczas którego uczniowie zdobywane przez nich w szkole umiejętności osadzili w praktyce. Nie zabrakło również zabawy i dobrego humoru podczas prezentacji prac uczniowskich".

do góry