Fundusze Europejskie
Strona główna/Aktualności/Wycieczka do Karpacza klas 5C i 6A

Wycieczka do Karpacza klas 5C i 6A

5 Czerwca 2023

W dniach 01.06.-02.06.2023 klasy 5C i 6A wybrały się w dwudniową wycieczkę do Karpacza. Pierwszy dzień owocował w zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych. Pan przewodnik zapoznał nas m.in. z historią zapory w Plichowicach, zamku we Wleniu oraz Wieży Książęcej w Siedlęcinie, zwiedzaliśmy wspólnie z Panem przewodnikiem Dolinę Bobru. Na zamku we Wleniu uczniowie mieli również możliwość spróbowania swoich sił podczas strzelani z łuku, przeciągania liny oraz skakania w workach. Po tychże atrakcjach dotarliśmy do Karpacza do domu wypoczynkowego, zjedliśmy obiadokolację i udaliśmy się na spacer po Karpaczu. W tym dniu, Dniu Dziecka, nie mogło zabraknąć oczywiście słodkiego upominku dla dzieci w postaci pysznych lodów. W drugim dniu wjechaliśmy wyciągiem na Kopę i zdobyliśmy wspólnie Śnieżkę.  Weszliśmy na szczyt trochę zmęczeni, ale bardzo dumni z siebie, iż każdemu z nas udało się go zdobyć. Celem naszej wycieczki było nie tylko poznanie okolicznych atrakcji turystycznych, zdobycie Śnieżki, ale także i przede wszystkim integracja i dobra zabawa. Nasze cele zostały osiągnięte i wycieczka ta z pewnością zostanie zapisana bardzo pozytywnie w naszych myślach i na długo zostanie w naszych wspomnieniach.